2009. szeptember 28., hétfő

Gucio bőrcipők babáknak és kisgyerekeknek



Ezekkel a nagyon aranyos bőrcipőkkel egy barátnőmnél találkoztam először, és azonnal tudtam, hogy ilyen az én lányomnak is kell. Aztán tovább gondolkodtam, és arra jutottam, hogy a Greenbaby boltban is szeretném forgalmazni a Gucio cipőket. Azért, hogy minél több kisgyerek járjon itt nálunk is ezekben az egészséges, kényelmes és nagyon vidám cipőcskékben.

Mit kell tudni a Gucio cipőkről?
Tervezőjük egy lengyelországi iparművész, aki eredetileg kisfiának szeretett volna kényelmes és egészséges lábbelit készíteni. A próbálkozás olyan jól sikerült, hogy megszülettek a Gucio cipők, melyek a lengyelországi Központi Cipőipari Laboratórium elismerését is elnyerték.
A Gucio cipőket kézzel készítik, természetes bőrből, melyet nem mérgező festékekkel festenek vidám színekre. A festék csak a cipő külső részét fedi, tehát nem érintkezik a baba lábával. A Gucio cipőkön egyedülálló sarokmerevítő is található, ami nagyon jól tartja a baba sarkát, és a cipő feladását is nagyon megkönnyíti.
A cipők benti, vagy kinti viseletnek is alkalmasak, száraz, tavaszi, nyári, őszi napokon.

Most 18-25 méretekben kaphatók a Greenbaby boltban.

Nincsenek megjegyzések: