2009. június 25., csütörtök

Beköszöntő

Már régóta készültem indítani egy blogot, amin a román nyelvű blogomhoz hasonlóan, magyarul is kifejthetem gondolataimat, tapasztalataimat a babahordozás, mosható pelenkázás, kötődő nevelés és más engem érdeklő dolgok kapcsán. A készülődésből végül ezidáig semmi sem lett. Az indításhoz most az adta meg az ösztönzést, hogy végre sikerült megnyitni internetes áruházamat, melynek segítségével szeretném megkönnyíteni azok dolgát, akik Romániában minőségi babahordozó eszközöket vagy mosható pelenkákat szeretnének beszerezni.
Miről fog tehát szólni ez a blog: főként a babahordozásról és mosható pelenkázásról. és itt fogom majd bővebben ismertetni a Greenbaby áruházban forgalmazott termékeket is. Kíváncsian várom majd a kedves olvasók véleményét, hozzászólásait is.

3 megjegyzés:

majusvan írta...

Szia Réka,
Gratulálok az oldalhoz és a bolthoz. Örülök, hogy végre itthon is hozzáférhetőek lesznek ezek a termékek.
Várom a további bejegyzéseket, és köszi az Ááldozatos munkát" amit a babahordozás és a moshatózás népszerüsítésésért folytatsz:) - én nagyon örülök, hogy mi is hordozzuk és mosható penelkába csomagoljuk a fiunkat.

Családanyu Viki írta...

De jó! Én már sokszor sajnáltam, hogy a másik blogodat sajnos nem értem :( de most végre olvashatlak magyarul :)
Gratulálok én is a webshophoz és a bloghoz is!!!
Sok sikert és szép napot!

réka írta...

Köszönöm májusvan! Celesztina, örülök, hogy idetaláltál. Én is olvaslak téged :)