2009. július 11., szombat

Storchenwiege hordozókendők



Miután a házilag készített hordozókendőm segítségével beleszerettem a hordozásba, úgy gondoltam, hogy feltétlenül szükségem van egy igazi, szépséges hordozókendőre. Jó néhány órát eltöltöttem a különböző kendők nézegetésével az interneten, és elolvastam a tapasztalt babahordozó anyukák véleményét az amerikai babahordozó fórumon, és végül választásom egy német gyártmányú kendőre, egy Storchenwiege hordozókendőre esett. Ezt azóta sem bántam meg. A kendő nagyon kényelmesnek bizonyult, gyönyörű élénk színei több mosás után sem fakultak, és a használat során szép puha lett. Ez az a kendő, amit biztosan nem fogok eladni, hanem örökségül hagyom a lányomra.

Nemzetközi babahordozó körökben, a Storchenwiege kendők arról híresek, hogy elnyűhetetlenek, és hogy nagyobb gyerekek hordozására is alkalmasak. A tapasztalat is ezt látszik igazolni. Ágnes lányomat nagyon sokáig hordoztam ebben a kendőben elől, csípőn és háton egyaránt, és néhanapján még most is engedi magát hordozni ebben a kendőben.
A Storchenwiege kendők keresztsávoly szövésűek (a csíkosak), vagy gyémántsávoly szövésűek (a Leo modellek). Mindkét szövési technika kiválóan alkalmassá teszi a kendőket a babahordozásra. A különleges szövésnek köszönhetően a kendő kereszt irányban rugalmas, és szépen rásimul a baba hátára, jól megtámasztva azt.

A Storchenwiege kendők gyártói nagyon fontosnak tartják a baba egészségét. A kendők el vannak látva az Oeko Tex Standard 100 védjegyével, ami annak biztosítéka, hogy a kendők semmiféle káros festékanyagot nem tartalmaznak. Ezt a tesztet évente megismétlik, és ez garantálja a folyamatosan kiváló minőséget.

Alapos magyar nyelvű leírást, több fotót itt lehet találni.

A Storchenwiege kendők immár a Greenbaby boltban is beszerezhetők. Jó szívvel ajánlom őket minden kisbabáját hordozni kívánó szülőnek!

2 megjegyzés:

Családanyu Viki írta...

Szerintem is nagyon jó kendő -köszönjük a Vickyt :)
Még azt is olvastam a Storchenwiege honlapon, hogy nagyon figyelenk a tökéletességre, ezért nem kaphatók kishibás kendők mint más márkáknál. Erre nagyon kíváncsi voltam, mert már vettem többféle márkájú új kendőt is, és bizony sokszor csalódtam ár/érték kapcsán (nem funkcionális hiba kapcsán, de esztétikai szempontból)
Vickyben nem csalódtam :) és a lányok kedvenc kendője is :)))

Ildiko írta...

Hogy miert jo a hordozokendo? Egyszeruen praktikus: nem botorkazom a babakocsival a godros utcakon meg a magas jardaszeleken, babamat magammal vihetem barhova, oda is ahova a babakocsi nem ferne el, ket kezem szabad es nem utolso sorban - a baba a szivem mellett aludhat. Ami az o szamara maga a mennyorszag.