2011. június 27., hétfő

Visszajelzel és nyersz!


Mióta a Greenbaby bolt létezik, mindig érdekelt, hogy mi történik a termékekkel miután tőlünk a vásárlóhoz kerülnek. Érdekelt, hogy mennyire vagytok elégedettek a tőlünk vásárolt pelenkákkal, hordozóeszközökkel és egyebekkel, hogy esetleg milyen problémák merültek fel a termékek használata során. Sok esetben kaptam is visszajelzést e-mailben, de úgy gondolom, a visszajelzéseknek még nagyobb haszna lenne, ha azokat a jövendő vásárlók, ügyfelek is olvashatnák a bolt honlapján.
Ezért kitaláltam egy játékot: megírjátok véleményeteket a tőlünk vásárolt termékekről, és nyerhettek.

Hogyan vehettek részt a játékban:
-megkeresitek a bolt honlapján azt a terméket amiről írni szeretnétek és megírjátok a véleményeteket. Minél több termékről írtok, annál több esélyetek lesz nyerni (maximum 5-ször kerülhet valaki neve a kalapba, de természetesen ötnél több termékről is írhattok, ha kedvetek van). Csak a honlapon regisztrált felhasználók tudnak kommentárt írni az egyes termékekhez.
-írtok nekem egy e-mailt az info@greenbaby.ro címre, amiben felsoroljátok a termékeket amelyekről véleményt írtatok, és írtok egy e-mail címet amin elérhetlek.

Mit nyerhettek: egy 100 RON értékű vásárlási utalványt, amit a Greenbaby boltban használhattok fel.

Július 10-e éjfélig várom kommentárjaitokat, a nyertest július 11-én hirdetem ki.

Megvan a nyertes: a 100 RON értékű vásárlási utalványt Lucilia Vasilescu nyerte. Gratulálok neki. Mindenkinek köszönöm a visszajelzéseket!

Nincsenek megjegyzések: