2010. május 12., szerda

A nagy gyermeknapi Greenbaby játék



Kedves olvasóim, úgy döntöttem, hogy a rohamosan közelgő gyermeknap tiszteletére, ismét játékra hívlak titeket. A játék egyszerű, íme a szabályok:

1. Mivel nagyon örülök, amikor újabb és űjabb vásárlói fotókkal bővíthetem a Greenbaby fotógalériáját, küldjetek fotót az infokukacgreenbabypontro e-mai címre, melyen a Greenbaby boltban vásárolt hordozókendő, pelenka, futóbicikli, cipő stb látszik.

VAGY

2. Írjatok blogbejegyzést a Greenbaby boltról, vagy a boltból vásárolt termékkel kapcsolatos tapasztalataitokról, a babahordozásról, mosható pelenkázásról, és a bejegyzésben szerepeljen a bolt linkje. Akinek nincs blogja, de használt már Greenbaby termékeket, véleményét, tapasztalatait úgy is megoszthatja velünk, hogy megjegyzést ír ide a blogra.

VAGY

3. Ajánljátok a Greenbaby boltot, a Greenbaby Facebook oldalát Facebook-on levő barátaitoknak.

VAGY

4. Ha még nem vagytok a Greenbaby rajongói a Facebook-on, csatlakozzatok most, vagy legyetek e blog hűséges követői.

Bármit is tennétek, jelezzétek nekem itt a blogon, hozzászólás formájában. Aki többet tesz, több eséllyel indul a sorsoláson, melyen a következő díjakat lehet megnyerni:

1. Hoppediz O-ball babajáték


2. Lufi huzat 2 lufival, a Hoppediztől

3. Baba rongyi á lá Hoppediz


4. 25 százalék kedvezmény egy futóbicikli vásárlásához


A játék május 26-ig tart, a nyerteseket május 27-én hirdetem ki. Szeretettel várok mindenkit a versenyre, aki Románia vagy Magyarország területén él.

16 megjegyzés:

Ildiko írta...

Jujj de jo! Mi is kuldunk kepet hordozasrol! Sok sikert mindenkinek es meg tobb megelegedett vasarlot a Greenbaby boltnak! Ildiko

réka írta...

Várom a fotót és köszönöm a jókívánságot!

Nagy Hajni írta...

Koszonjuk a lehetoseget.
Hamarosan kuldom a pelusus kepeket.
Hajniek

Nagy Hajni írta...

Koszonjuk a lehetoseget.
Hamarosan kuldok pelusos kepeket.
Hajni

Névtelen írta...

Én folyamatosan ajánlom a boltot mindenkinek :)), az utóbbi időben főleg cipőcske-ügyben. Oviban, játszótéren, séta közben, mindenütt észreveszik a gyönyörű hanga színű, sárga talpú cipőinket, sokszor idegenek is megkérdik, hol szereztük őket. Sőt, azt is többen mondták már - felnőttek -, hogy ők is szívesen hordanának ilyen cipőt. Én is egyébként... :))

réka írta...

Várom a fotót, Hajni :)
Cirmocska, örülök, hogy tetszik a Gucio cipőcske. Szívem szerint én is hordanám, ha lenne a méretemben.

mazs85 írta...

Szia!
Mi is szeretnénk játszani, bár a blogodra még csak most találtam rá! :)
Facebookon rajongok, és meg is osztottam a többiekkel az oldalt. Követő lettem itt is, illetve kitettem az oldalt a saját blogomon a kedvenc blogok közé, itt: http://botorimi.blogspot.com

Bella írta...

Szia Réka. Régóta greenbaby rajongó vagyok, de a blogra csak most találtam rá. Beálltam rendszeres követőnek ezt jeleztem a blogomban is, és írtam rólatok egy bejegyzést is.

réka írta...

Mazs, örülök, hogy te is részt veszel. :)
Koni, üdv neked is. Beírnád egy megjegyzésbe a blogodban szereplő bejegyzés linkjét?

Bella írta...

persze bocsi az lemaradt :D
http://tundermorzsa.blogspot.com/2010/05/greenbaby.html Itt a link.

Boldog Mami írta...

Szia Réka!

Nagyon szuper a bolt, gyönyörű dolgokat árulsz!

Szeretnénk mi is játszani, igyekeztünk mind a négy pontnak eleget tenni. (kép, Facebook, blogbejegyzés, komment :))

Minden jót kívánok neked és reménykedve várjuk, hátha bennünket is kisorsoltok a kalapból. :)

http://martikababa.blogspot.com/2010/05/greenbaby-jatek.html

Rami és Mártika

Cathy írta...

Sziasztok!
A FACEBOOK-on ajánlottalak benneteket az ismerőseimnek, és a blogunkra is ki fogom tenni a linketeket ma.

http://bencebaby.blogspot.com

Unknown írta...

Sziasztok, örülök a ti részvételeteknek is. :)

Csaszar Olga írta...

Elkuldjuk mi is a legujabb kedvenc kepeinket, hatha mas is kedvet kap a pelenkahoz meg a cipokhoz :)) ... Hordozos kepet is kuldunk hamarosan ... Nekem az az abszolut kedvenc, lenyegesen megkonnyitette az eletem a kis olbe-babammal :)) ... Nagyon-nagyon hosszu es sikeres palyafutast kivanok ennek a boltnak :)) ...
Csaszar Ede&Olga

Unknown írta...

Szia Reka,
mi is szeretnenk jatszani, egyreszt mert nagyon tetszenek a jatekok , masreszt mert nagyon szeretem a blogod es a boltod :)
Tobb feltetelnek is probaltunk eleget tenni, ajanlottuk masoknak az oldalt a Fb-on es kuldtunk apas hordozos kepet is.
A kendo nelkul, amit toled vasaroltunk, es amit napi rendszeresseggel hasznalunk, nem tudnam elvegezni a napi tennivalokat, es a kinti setat sem tudnam nelkule elkepzelni.
Koszonjuk, hogy a boltod altal megadtad nekunk ezt a lehetoseget es tovabbi sok sikert kivanunk.
Iringo & Zsuzsa

igric írta...

Én már lassan Greenbaby függő leszek:) Popin, Gucio, Babbinka, Hoppediz overal, Imse Vimse szappan, Galador szappanok, csupa szuper dolgok, amiket máshonnan nem vagy nehezen szerezhetnék be.És mindig várom az újdonságokat, hisz eddig mindennel maximálisan meg voltam elégedve. Hoppediz overált naponta használtuk a télen, tavasszal, Babbinkát szintúgy, Gucio elnyűhetetlen és sorolhatnám... Nem utolsósorban eddig minden játekon nyertünk valamit. Remélem most sem lesz másként.
Csak így tovább, Réka!